9. detsember 2007

Kust saab vajalikku


Kes aga mõtleb veini tegemisest ja murrab pead , kust saada vajalikku : pärmi, korke ja mida iganes?

Ma olen päris palju ringi vaadanud ja Euroopas teist nii head netipoodi, kui browland.com , ma pole leidnud. USA-s on neid palju aga sealt saatmine on kidlasti kallim, kui Belgiast. Neid poode võib ju ka Saksas olla aga ma pole sattunud sellisele mis ka inglise keeles laseks toimetada. Browlandis on pea kõik veinile ja õllele. Peale selle on seal kirev valik joguti, juustu ja paljude muude produktide valmistamise abinõudest ja vajalikest kemikaalidest. Ise olen sealt juba 3 korda tellinud. Maksmiseks peab krediitkaart olema, tellid internetis ära ja nädala pooleteise pärast on kulleriga kohal. Meil maksis Ehitusservices 10 korki üle 100 EEK. Sealt tellides ehk 3EEK ringis ja need oli pea parima kvaliteediga korgid.

Ma olen ka Soomes leidnud firmasid , mis sama kaupa turustavad , kuid kui helistasin tuli kõne katsuda viisakalt ära lõpetada. Browlandi hindasid tuli korrutada 1,5-2.
Jaak

Kommentaare ei ole: